Over ons

Administratiekantoor door en voor ondernemers

Anneke heeft jaren Gemini Administratiekantoor Soesterberg gerund. Van advocatenkantoor, tot auto-lease software, het is Anneke niet onbekend gebleven. Later starten ze met de administratie van een balletschool en en een hotel. Daarnaast ze beheert nu accounts voor diverse bedrijven.

Chantal is in 2017 gestart met Geld in Balans. Met de focus om mensen te steunen met hun budgetten en te specialiseren in horeca administratie. Chantal heeft in de voorgaande jaren bij gerenommeerde hotels gewerkt in Europa en Amerika, waar ze kennis en kunde heeft opgedaan in de receptie (supervisor & manager in training), de back office (reserveringen) en als manager in training in het restaurant. Toch geniet ze ook van het ondersteunen en trainen van de kleine ondernemer. Chantal was vaak de begeleider voor stagiaires en nieuwe teamleden in de receptie.

Het jaar 2020 is het jaar waarin de bedrijven samen onder een dak verder gaan als Gemini in Balans B.V.

Wij hopen jullie met veel plezier te mogen helpen in de toekomst samen met ons geweldig team.

Lees wat klanten vinden

Het Gemini in Balans Team

Benieuwd naar wie zich dagelijks inzetten voor de klanten van Gemini in Balans ?

Anneke

Anneke

Mede-eigenaar
Chantal

Chantal

Mede-eigenaar
Jasper

Jasper

Medewerker
Sylvia

Sylvia

Medewerker

Neem snel contact met ons op voor meer informatie.